aspalsta.net Foorumin päävalikko aspalsta.net
Keskustelua Aspergerin syndroomasta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

(ehkä) Uusi epätieteellinen testi
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    aspalsta.net Foorumin päävalikko -> Keskustelua aiheesta Aspergerin Syndrooma
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Squidwina

LähetäLähetetty: Keskiviikko 12. Tammikuu 2005, 19:34    Viestin aihe: (ehkä) Uusi epätieteellinen testi Vastaa lainaamalla viestiä

En ole ainakaan itse nähnyt linkkiä tähän testiin näillä sivuilla:

http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php

Itse sain now 133 ja earlier 121.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
emo

LähetäLähetetty: Keskiviikko 12. Tammikuu 2005, 20:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

91 ja 91

AS- ja ADHD-piirteitä, mutta vähemmän kuin asseilla ja addeilla yleensä. No se nyt oli tiedossa, mutta tulipa taas todettua.

- emo -
min styrka och min svaghet"
Takaisin alkuun
Eskous

LähetäLähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 09:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

105/115

Luulisin että tulos riippuu ihan fiiliksistä.
kiirus

LähetäLähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 16:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

62/76

Tulos suuntaa antava. En jaksanut rueta kääntelee sanoja joita en tiennyt, joten arvailin.

* mä en taida olla AS, ADHD, mutten normaalikaan ole. Ehkä olen humanoidi.
Ari

LähetäLähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 16:29    Viestin aihe: oli ylipitka testi Xc(( Vastaa lainaamalla viestiä

Keskittymiskykyni ei riittänyt em. testin tekemiseen. 100 testikysymystä on liian paljon. Sen ohella että testi oli engl.kiel. en jaxanut tehdä ko. ABi-testiä. Yleensä medikaalinen (ts. oireita kuvaileva "nausea-") englanti on aivan toista kuin kaupanalan-englanti, mihin olen enemmän perehtynyt. Engl.kiel. taitoani ei kylläkään haukuttu ole. Mut moni vt-läinen hakkaa enkuBa nallet mennen tullen ja viä palateBakin. Confused Rolling Eyes

Seur. testistä dillenallet kuittAS 15 pointterii..

http://www.coronaria.fi/www/poliklinikka/masennus/deps.php?

t. väzy piccu dillenalle

21.1.05:
Mmhh.. ehkä pitäisi saada esim. Heta suomentamaan tuo testi.
Täytynee varmaan printata y.o. testi paperille ja täytellä sitä kautta.
Vieläkään ei oikein kykene fokusoimaan. 100 kyBää on aika 100 küsümüsta... Rolling Eyes Embarassed -uupis-nalle-
freak

LähetäLähetetty: Lauantai 22. Tammikuu 2005, 22:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aiemmin 136, nyt 126. Olen sivilisoitunut siihen nähden, mitä olin kun olin kuuden-kahdentoista ikäinen ("Millä perusteella!?"; kysyen luokkatovereilta, opettajilta ja aikuisilta vanhempien tuttavilta näiden esittäessä mielestäni "järjettömän argumentin".).
Siihen suhtauduttiin * ja harmistuen. Kasvoin. Sosiaalistuin. Ja sulauduin.
Katsekontakti ja monet jutut kuitenkin aina olleet todennäköisesti melko tavallisia.
Ari

LähetäLähetetty: Lauantai 29. Tammikuu 2005, 14:15    Viestin aihe: Da Rezulz.. Xc)) Vastaa lainaamalla viestiä

140/142.
Characteristix not seen.. Rolling Eyes
Calculated lately on paper (8 pages total). Embarassed
As Pie or not??? Twisted Evil

- Tein eilen muuten Addi-testin (WURS). Siinä on 61 kysymyskohtaa. Vaikutti ettei kovin monet tähdänneet suoranaisesti keskittymiskyvyn ongelmakohtiin. Moneen kohtaan tuli täytettyä että: "Very Much". Rolling Eyes Pisteytystä ei ollut WURS -testissä eikä automaattista laskuria esim. PHP:llä, ASP:lla tai JavaScriptillä tehtynä. Confused (ti 22.2.05)

Viimeinen muokkaaja, Ari pvm Tiistai 22. Helmikuu 2005, 12:51, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
sofia

LähetäLähetetty: Lauantai 29. Tammikuu 2005, 15:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Now 147 earlier 149

Oli muuten monta kysymystä, johon en osannut vastata aiemmin -kohtaan. Muistini on rajallinen. Silti tuntuu, että olen jotenkin muuttunut. No, kai sitä jotakin oppii kuitenkin, tai stressaantuu lisää. Tiiäppä sitä sitten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ozwald

LähetäLähetetty: Maanantai 21. Helmikuu 2005, 16:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

128. Laitoin samat vastaukset molempiin, en osannut ajatella sellaista "ennen" tilaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jaansu

LähetäLähetetty: Tiistai 22. Helmikuu 2005, 10:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

NOW EARLIER
161 158

You are very likely an Aspie

Tuo ennen-nyt jaottelu ei oikein avautunut, kun en tiennyt mikä olisi se "ennen" mitä olisi pitänyt ajatella. Tarkemmin pitää määritellä assille tuommoiset kismittävät epämääräisyydet. Very Happy
you don't know just how I feel
(Nine Inch Nails)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    aspalsta.net Foorumin päävalikko -> Keskustelua aiheesta Aspergerin Syndrooma Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 1 Yht. 6

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Aspalsta.net -sivustoa sponsoroi

http://www.chilikauppa.fi