| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Squidwina
Liittynyt: 02 Tam 2005 Viestejä: 83 Paikkakunta: lähempänä Atlanttia kuin ennen
|
Lähetetty: Keskiviikko 12. Tammikuu 2005, 19:34 Viestin aihe: (ehkä) Uusi epätieteellinen testi |
|
|
En ole ainakaan itse nähnyt linkkiä tähän testiin näillä sivuilla:
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php
Itse sain now 133 ja earlier 121. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emo

|
Lähetetty: Keskiviikko 12. Tammikuu 2005, 20:43 Viestin aihe: |
|
|
91 ja 91
AS- ja ADHD-piirteitä, mutta vähemmän kuin asseilla ja addeilla yleensä. No se nyt oli tiedossa, mutta tulipa taas todettua.
- emo - _________________ "Naivitet
mitt eget epitet
Naivitet
min styrka och min svaghet" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Eskous

|
Lähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 09:58 Viestin aihe: |
|
|
105/115
Luulisin että tulos riippuu ihan fiiliksistä. _________________ Always have a teachable spirit! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kiirus

|
Lähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 16:07 Viestin aihe: |
|
|
62/76
Tulos suuntaa antava. En jaksanut rueta kääntelee sanoja joita en tiennyt, joten arvailin.
* mä en taida olla AS, ADHD, mutten normaalikaan ole. Ehkä olen humanoidi. _________________ Lo que puedas hacer hoy no lo dejes para mañana. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ari

|
Lähetetty: Torstai 13. Tammikuu 2005, 16:29 Viestin aihe: oli ylipitka testi Xc(( |
|
|
Keskittymiskykyni ei riittänyt em. testin tekemiseen. 100 testikysymystä on liian paljon. Sen ohella että testi oli engl.kiel. en jaxanut tehdä ko. ABi-testiä. Yleensä medikaalinen (ts. oireita kuvaileva "nausea-") englanti on aivan toista kuin kaupanalan-englanti, mihin olen enemmän perehtynyt. Engl.kiel. taitoani ei kylläkään haukuttu ole. Mut moni vt-läinen hakkaa enkuBa nallet mennen tullen ja viä palateBakin.
Seur. testistä dillenallet kuittAS 15 pointterii..
http://www.coronaria.fi/www/poliklinikka/masennus/deps.php?
t. väzy piccu dillenalle
21.1.05:
Mmhh.. ehkä pitäisi saada esim. Heta suomentamaan tuo testi.
Täytynee varmaan printata y.o. testi paperille ja täytellä sitä kautta.
Vieläkään ei oikein kykene fokusoimaan. 100 kyBää on aika 100 küsümüsta... -uupis-nalle- _________________ *-me out, kaputt, finito...* |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
freak
|
Lähetetty: Lauantai 22. Tammikuu 2005, 22:39 Viestin aihe: |
|
|
Aiemmin 136, nyt 126. Olen sivilisoitunut siihen nähden, mitä olin kun olin kuuden-kahdentoista ikäinen ("Millä perusteella!?"; kysyen luokkatovereilta, opettajilta ja aikuisilta vanhempien tuttavilta näiden esittäessä mielestäni "järjettömän argumentin".).
Siihen suhtauduttiin * ja harmistuen. Kasvoin. Sosiaalistuin. Ja sulauduin.
Katsekontakti ja monet jutut kuitenkin aina olleet todennäköisesti melko tavallisia. _________________ Luolamiehellä on luolamiehen tarpeet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ari

|
Lähetetty: Lauantai 29. Tammikuu 2005, 14:15 Viestin aihe: Da Rezulz.. Xc)) |
|
|
140/142.
Characteristix not seen..
Calculated lately on paper (8 pages total).
As Pie or not???
- Tein eilen muuten Addi-testin (WURS). Siinä on 61 kysymyskohtaa. Vaikutti ettei kovin monet tähdänneet suoranaisesti keskittymiskyvyn ongelmakohtiin. Moneen kohtaan tuli täytettyä että: "Very Much". Pisteytystä ei ollut WURS -testissä eikä automaattista laskuria esim. PHP:llä, ASP:lla tai JavaScriptillä tehtynä. (ti 22.2.05) _________________ *-me out, kaputt, finito...*
Viimeinen muokkaaja, Ari pvm Tiistai 22. Helmikuu 2005, 12:51, muokattu 2 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sofia

|
Lähetetty: Lauantai 29. Tammikuu 2005, 15:13 Viestin aihe: |
|
|
Now 147 earlier 149
Oli muuten monta kysymystä, johon en osannut vastata aiemmin -kohtaan. Muistini on rajallinen. Silti tuntuu, että olen jotenkin muuttunut. No, kai sitä jotakin oppii kuitenkin, tai stressaantuu lisää. Tiiäppä sitä sitten. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ozwald

|
Lähetetty: Maanantai 21. Helmikuu 2005, 16:59 Viestin aihe: |
|
|
| 128. Laitoin samat vastaukset molempiin, en osannut ajatella sellaista "ennen" tilaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jaansu

|
Lähetetty: Tiistai 22. Helmikuu 2005, 10:37 Viestin aihe: |
|
|
NOW EARLIER
161 158
You are very likely an Aspie
Tuo ennen-nyt jaottelu ei oikein avautunut, kun en tiennyt mikä olisi se "ennen" mitä olisi pitänyt ajatella. Tarkemmin pitää määritellä assille tuommoiset kismittävät epämääräisyydet.  _________________ don't you tell me how I feel
don't you tell me how I feel
don't you tell me how I feel
you don't know just how I feel
(Nine Inch Nails) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|