aspalsta.net Foorumin päävalikko aspalsta.net
Keskustelua Aspergerin syndroomasta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

(ehkä) Uusi epätieteellinen testi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    aspalsta.net Foorumin päävalikko -> Keskustelua aiheesta Aspergerin Syndrooma
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Emie

LähetäLähetetty: Tiistai 13. Joulukuu 2005, 12:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Your Aspie score: 174
Your neurotypical (non-autistic) score: 51

Aika iso heitto noiden kahden tuloksen välillä, onko muille vielä käynyt samaa?

Olen siis ihan diagnoosin saanut Assi, Tuloksetkin noin sanoivat tosiaan.

- Emmi -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
ADDpositiivinen

LähetäLähetetty: Keskiviikko 14. Joulukuu 2005, 22:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Your Aspie score: 140
Your neurotypical (non-autistic) score: 70

You are very likely an Aspie

ADHD dg:n oon saanu, AS:ää ei oo tutkittukaan, kun "oon mikä oon, en muutu tästä" kuten joku joskus lauloi Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kiirus

LähetäLähetetty: Torstai 15. Joulukuu 2005, 18:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kiirus kirjoitti:
62/76

Onks tää testi muuten muuttunut?

Nyt kuitenkin tuli vähän eri tulos kuin aikaisemmin.

Your Aspie score: 79
Your neurotypical (non-autistic) score: 122
You are more neurotypical than Aspie

Miks siinä kysellään asseudet ja addeudet, vaikka tuloksissa ei näy mitään viitettä addeudesta.
pataristi

LähetäLähetetty: Sunnuntai 18. Joulukuu 2005, 20:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kiirus kirjoitti:
Onks tää testi muuten muuttunut?

Onhan se, mutta en tiedä koska.

kiirus kirjoitti:
Miks siinä kysellään asseudet ja addeudet, vaikka tuloksissa ei näy mitään viitettä addeudesta.

Hyvä kysymys, sillä minä en edes huomannut eroa AS- ja ADD -tyyppisissä kysymyksissä. Pisteitä ropisi silti ihan kiitettävästi

Your Aspie score: 172
Your neurotypical (non-autistic) score: 24
You are very likely an Aspie

AS-piirteitä olisi siis vaikka muille jakaa, mutta diagnoosini on F99 eli psykoosi. On kuitenkin totta, että koin psykoottisen jakson ja siitä sain diagnoosin F99, mutta kokolailla selkeä AS jäi sen takia yhä piiloon. Otan ASsin jälleen kerran puheenaiheeksi, kun menen huomenna takaisin järkilataamoon. Sairaslomaa on maaliskuun loppuun asti, joten nyt on ainakin aikaa taistella byrokratian rattaita vastaan Cool.
siirulaiska

LähetäLähetetty: Sunnuntai 18. Joulukuu 2005, 22:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kävin tekaisemassa tuon testin..
Tuo kielipää on vaan todella huono, joten en ihan luota siihen, että ymmärsin kaiken oikein.
Löytyykö tuota testiä suomeksi ?

107/86
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
hottentotti

LähetäLähetetty: Sunnuntai 18. Joulukuu 2005, 22:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos nyt suoria ja rehellisiä ollaan, niin minusta tuo testi oli tyhmä. Miten se, jos on tai ei ole hilsettä tai onko henkilö hetero/homo/bi tai "Do you think that leather is sexy"-tyyppiset kysymykset kertoo mitään kenenkään neurologisesta statuksesta. Ihmettelen vaan... mutta enpä malttanut olla testiä tekemättä (135/75). Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nera

LähetäLähetetty: Torstai 22. Joulukuu 2005, 13:19    Viestin aihe: Uusi testi Vastaa lainaamalla viestiä

Sain 156 pistettä ja minun on vaikea päästä edes tutkimuksiin asperger-diagnoosia varten...
Takaisin alkuun
Antti83

LähetäLähetetty: Perjantai 23. Joulukuu 2005, 16:34    Viestin aihe: Testasin minäkin Vastaa lainaamalla viestiä

Cool

85 ja 105
Takaisin alkuun
edc

LähetäLähetetty: Maanantai 06. Maaliskuu 2006, 14:44    Viestin aihe: tarkoittaa mitä Vastaa lainaamalla viestiä

Your Aspie score: 154
Your neurotypical (non-autistic) score: 27

Mitäköhän tuo tulos nyt niinkuin sumeksi tarkottaisi?
Takaisin alkuun
harvinainen

LähetäLähetetty: Maanantai 06. Maaliskuu 2006, 15:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

edc, se tarkoittaa että testi väittää sinun olevan reilusti enemmän AS-henkilö kuin ei-AS-henkilö. Itse asiassa Neurotypical score eli "normaaliuspisteet" ovat tässä selvästi muita alempia Razz
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    aspalsta.net Foorumin päävalikko -> Keskustelua aiheesta Aspergerin Syndrooma Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 3 Yht. 6

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Aspalsta.net -sivustoa sponsoroi

http://www.chilikauppa.fi